wtorek, 10 stycznia 2017

Prolog - Księga I

*Clary* 
Pamiętam ten dzień jakby to było wczoraj a nie 4 lata temu. Przez jedną osobę moje życie legło w gruzach. Straciłam męża, przyjaciół i rodzinę. Wszyscy uwierzyli w jej słowa, a mnie nie chcieli wierzyć. Wyszłam na zdrajcę i musiałam uciekać.
Jednak prawda wyszła szybciej niż mogłabym się spodziewać. Zaledwie tydzień po moim rozwodzie ujawniła swoją prawdziwą naturę. Teraz toczy się wojna.
Ja jednak nie biorę w tym udziału.
Po co mam walczyć skoro jak twierdzą, jestem "zdrajcą"?
Przez ostatni lata wiele się zmieniło.
Odkryłam prawdę o moim ojcu, wskrzesiłam brata, zdobyłam parabatai.
Oraz zyskałam iskierkę nadziei, dzięki której chce mi się żyć.

*Jace* 
Odkąd straciłem Clary nie mogę normalnie żyć. Moje życie bez niej nie ma sensu. Jedyne o czym mogę marzyć to to aby w końcu ją odnaleźć.
Nie mogę uwierzyć w swoją głupotę. Dałem się uwieść i straciłem najważniejszą osobę w moim życiu. Odkąd prawda wyszła na jaw ciągle toczymy walki z faeri.
Wszyscy teraz żałują, że nie wierzyli Clary.
Nie ma na świecie wilkołaka, wampira, nocnego łowcy, czarownika który by jej nie szukał.
Tylko ona może nam pomóc, choć po tym wszystkim co się wydarzyło może nie chcieć. 

3 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie i już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  2. Super <3 niecierpliwie czekam na next ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zapowiada się ciekawie czekam na pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń